Finn Altschuler

Juridisk konsulent

Om Finn Altschuler

Finn Altschuler deponeret i forbindelse med sin pensionering sin advokatbestalling i juli 2023.

Finn Altschuler har beskæftiget sig med lægers rets- og overenskomstforhold siden 1977. Først som jurist hos PLO, og siden 1981 som selvstændigt virkende advokat.

Finn har været tilknyttet som konsulent for PLO-Hovedstaden og PLO-København (tidl. KPL) siden 1982.

I en lang årrække har Finn Altschuler undervist på PLO’s efteruddannelse og Institut for almen medicins postgraduate efteruddannelse (praksiskøb).

Finn Altschuler er i dag konsult hos GALST, hvor har primært rådgiver bredt inden for sundhedsretten herunder køb og salg af alle typer praksis og tilgrænsende områder, kollektiv arbejdsret, lejeret, bobehandling, forenings- og fondsret.