gaslt-altschuler map

Halvdelen af 2-lægeskompagniskabpraksis i Albertslund sælges med overtagelse gerne i løbet af 2024. Praksis er beliggende i et lægehus med i alt fem praktiserende læger inklusiv sælger og sælgers kompagnon. Lægehuset er på ca. 600 m2 med tilhørende terrasse, særdeles gode parkeringsmuligheder med egen parkeringsplads og kliniklokaler til uddannelseslæger. Lægehuset er lejet af Albertslund Kommune til en lav leje. P.t. er der tilmeldt 3.066 patienter inklusive børn. Praksis er i en velfungerende dagvagtsordning med vagt ca. én gang månedligt og deltager endvidere i Albertslund Kvalitets- og Efteruddannelsesklynge. Praksis har en konsultationssygeplejerske og en lægesekretær hver på 32 timer pr. uge, som begge er dygtige og erfarne, samt et fuldt opdateret it- og telefonsystem med kø-funktion. Der er et pænt overskud og stort potentiale for omsætningsfremgang. Fotos af praksis kan ses på www.galst-altschuler.dk.

Henvendelse Galst & Altschuler A/S, att. advokat Peter Jakobsen, Gammel Strand 44, 1202 København K, tlf. 3314 1940, e-mail: pj@galst-altschuler.dk, j.nr. 177095.

Andel af kompagniskabspraksis i Albertslund sælges