Solopraksis i Greve, der drives som samarbejdspraksis med to andre solopraksisser, sælges med overtagelse i løbet af 2024. Praksis har ca. 1686 patienter inklusive børn tilmeldt, og er tilknyttet som plejehjemslæge på det lokale plejehjem. Praksis drives fra en af de tre læger i fællesskab ejet ejendom på 400 m2, der har egne parkeringspladser. I ejendommen er der også to tandlæger, der har lejet sig ind, og som der deles venteværelse med. I praksis er der ansat en erfaren konsultationssygeplejerske, og lægerne har i fællesskab en sekretær ansat. Praksis anvender NOVAX og er tilknyttet en velfungerende ferie-/og fredagsvagtring med 25 andre læger, og svarende til vagter 2-3 årligt. Praksis er med i Greve Klyngen og derudover i en erfaringsgruppe med 12 andre læger. Fotos af praksis kan ses på www.galst-altschuler.dk.

Henvendelse Galst & Altschuler Sundhedsretsadvokater A/S, att. advokat Sabrina Bolvig, Gammel Strand 44, 1202 København K, tlf. 3363 7400, e-mail: sbo@galst-altschuler.dk j.nr. 176212.

Billede 1

Billede 2