gaslt-altschuler map

Solopraksis i Nærum sælges med overtagelse i løbet af 2024/2025. Praksis drives som samarbejdspraksis i et særdeles godt kollegialt samarbejde med tre andre praktiserende læger i et fælles lejemål på ca. 500 m2 og med egen parkeringsplads. Der er p.t. ca. 1.450 patienter inklusive børn tilmeldt med mulighed for at øge patienttilgangen og indtjeningen. I lægehuset er der samlet ansat 5 konsultationssygeplejersker og 1-2 uddannelseslæger, hvor en uddannelseslæge og to konsultationssygeplejersker (deltid) er ansat i sælgers egen praksis. Praksis er moderne indrettet, anvender NOVAX og er tilknyttet Rudersdal-klyngen med i alt 35 lægeklinikker. Fotos af praksis kan ses på www.galst-altschuler.dk.

Henvendelse Galst & Altschuler A/S, att. advokat Peter Jakobsen, Gammel Strand 44, 1202 København K, tlf. 3314 1940, e-mail: pj@galst-altschuler.dk, j.nr. 176421.

Billede 1

Billede 2